Baby, i won´t let you go.

Körningen gick hur bra som helst! Hade visst en körlektion kvar så om 2 veckor äre dags igen, göött ;D
Men jag måste säga att jag hatar att sitta och plugga teori när man kan sitta och kolla på mammas SFI elever som gör prov, buhuu men men de blir bra i slutändan när jag kan ALL teori som någonsin går att lära sejj hehe!
Efter ''jobbet'' så ska jag och mamma antingen till överby o handla lite eller så ska hon till IKEA och jag hem o städa, Ska även försöka träna lite idag också, alla fika raster här på praoen får mig att rusa upp i vikt heh inte bra!
Får köra kissies råd, Popcorn dieten ;D
Ajjah nu får jag fortsätta med teorin lite till ;D Hade gött!
MURDERTEDDY.

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0