Bloggen har varit nere..

Har inte kunnaat blogga någonting i helgen pga blogg.se verkar ha haft preblem så mina inlägg har inte laggts upp, Illa!
Var iaf en grym helg, inte riktigt som tänkt men underbar, särskilt lördagen! Hela släkten ihoppackade i solen hemma hos faster, kusiner o allt!
Igår hände inte mycket..
Idag vare första dagen på prao, Folkhögskolan borde vara känd för hur jävla mycket kaffe dom dricker! Shit, hade ont i magen o mådde illa efter allt kaffe när jag kom hem så ringde Yasse o var ute o gick samtidigt, Duktigt!
Imorgon ska jag även delta i Vårruset i Vbg med Folkhögskolan, Duktig som jag är! ;D
Där var dagens bild från imorse iaf!
Ikväll blire chill o mys framför tvn, jag är jätte trött så kommer antagligen somna jätte tidigt! Skönt faktiskt ;D
Ska nog ut o gå en sväng till snart, så skönt ute ju!
Ajjah höreZ
MURDERTEDDY.

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0