Du höjs till toppen medan du sänker mig till botten.

Med deprimerande och sorgsen musik tänker jag tillbaka på våran tid,
den tiden vi hade var helt underbar,
vi hade våran egen lilla värld vart vi än var och sket i alla andra,
jag ville aldrig de här från början, jag ville bara sjunka under jorden tills jag insåg hur underbar du var,
när jag upptäckt de var allting försent och jag fick sjunka under jorden,
ensam,
utan dig vid min sida där jag då som helst ville ha dig.
Din röst, Din doft, Din värme.. Jag känner de än idag, får rysningar när jag tänker på de,
Du kommer alltid att finnas i mitt Hjärta, Babe<3

Gammal text gammal bild, fan vad dåligt man mådde i höstas..
MURDERTEDDY.

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0