ÖVERSOCIAL? Nää -.-'

Murderteddy har failat med uppdateringen igen, eftersom jag smart som jag är inte tar med mejj datan till pappa o kör telefonen istället glömmer jag bort att jag inte har fixat så jag kan blogga via mobilen än, Klyftit -.-'¨
Helgen har iaf varit underbar på ett sätt o på ett sätt inte..
Fredagen ägnades åt sola, springa o umgås med Manda!
Lördagen var några steg bättre! eller massvis! Ägnade dagen hos min faster med Adde, Jessika Hugo Robin o massa andra kusiner och annat ;D Tjöta om allt, gången tid och framtid , trevligt!;D
Denna dagen har jag inte gjort något, åkt hem till mamma, även bestämt att jag ska med Pappa till Körpehölsfestivalen den 28 Maj, Skiter i trollhättecruisingen hehe ;D
Allt för helgen KYSS:*
MURDERTEDDY.

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0