the judgeday is bullshit.

Dagens i tusen:
Sitter nu här och dunkar musik medans pappa badar, snart kommer mormor och morfar o vi ska åka upp till mina kusiner över dagen, mys! Dom är fett saknade!
Gårdagen var grym,när ja kom hem så cyklade jag bort till faster där Jessika Hugo Alvin och Adde var, trevligt Trevligt (Y) Var där i ett par timmar sen hem o där var ofc farfar, vi gick och köpte Kebab och kollade på filmer, mys!
De var allt från igår o vad som kommer hända idag!
Förstås så ska ju jorden gå under klockan sex också, BULLSHIT säger jag om de! Hag är inte troende på något vis, jag tror aldrig att gud har funnits och då tror jag självklart inte på domedagen heller. De är sjukt! Gubbe till att skrämma livet ur varenda levande människa,
LEV LIVET TILLS DAGEN KOMMER OCH DÖ LYCKLIG!
Bra motto där va!
Allt från mig, hade bäst hetingar!:*
MURDERTEDDY.

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0