Pappa!

Idag är det fars dag och då passar det ju att göra ett inlägg om min pappa!
Han är snäll, glad och rolig o han älskar verkligen att retas!
Göör du något dumt eller fel så måste han verkligen påpeka det, på ett roligt sätt alltså!
Han är helt enkelt en pappa som man lyssnar på och tar råd ifrån för han ljuger ALDRIG och har varit med om mycket så har tiden att ta av om man säger så!
Han är den som förstår mig i familjen och den som verkligen lyssnar utan att stressa, han blir aldrig arg på mig (Eller har aldrig blivit riktigt förbannad på mig någonsin!)
Vi har samma musiksmak (DELVIS!) och har varit på metaltown flera gånger och verkligen levt livet!
Min pappa är min hjälte som man sa när man var liten och ja, de stämmer faktiskt delvis!
Pappa, jag älskar dig och är stolt över att vara din dotter!
MURDERTEDDY.

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0