TIll min underbara syster Elin.<3

Vi delar så otroligt många minnen och jag vill aldrig förlora dig, vad du än gör, vilka val du än väljer och hur dumt du än beter dig kommer jag alltid stå bakom dig och backa upp dig för jag vet och hoppas att du kommer göra desamma för mig..
I tio år har vi känt varandra och stöttat varandra i svåra tider oavsett vad.
Allt som händer nu och vad som än kommer hända i framtiden kommer inte göra någon betydelse för hur mycket jag älskar dig, kommer aldrig någonsin att lämna dig, kommer ALDRIG heller sluta älska dig, That's it!
Du är mitt allt,
Du är min tid,
Du är hela mitt liv,
Du är underbar,
på alla sätt,
de hoppas jag att du en dag insett.
Words by:
MURDERTEDDY.

kommentarer.
Postat av: elinkungerapp

älskling orden du skriver vet jag redan,du är min värld o jag älskar dig!<3

2011-11-12 @ 16:50:41
URL: http://eelinrapp.blogg.se/

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0