För Robbans skull ;D

Haha BARA för Robbans skull ska jag slänga upp ett inlägg!
Varit väldigt mycket de senaste så drf har jag inte haft tid eller ork till att blogga!
Här är två låtar jag verkligen ÄLSKAR:
Inte för att jag är bi eller så men ÄLSKAR henne verkligen! hennes röst och att hon verkligen är sig själv! Sjukt!
Försöker att dra igång och gymma igen iallafall, eller träna över huvudtaget BEHÖVS!
Två bilder från veckan;
Nu ska jag la snart dra ut o träffa bästa Elin, Hare gött!
MURDERTEDDY.

kommentarer.
Postat av: anonym

Hej.

Jag tänkte bara säga att jag såg dig igår, säger inte var eller när, och då såg jag att du hade skärsår på din högra arm.

Det är ju såklart okej att man mår dåligt ibland, men vad jag undrar är; vad är det som har hänt dig? Du verkar annars vara en glad och trevlig tjej. Vad är det som får dig att skära dig?

Självklart behöver du inte skriva svar här på bloggen, men du ska veta att det finns folk som tänker på dig och jag hoppas att du mår bättre snart! Tänk på det positiva i livet istället för det negativa :) <3

2011-10-18 @ 19:17:55

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0